Ledighet

Ja då var tentorna över, nu inväntas bara resultatet på 2 av dom.. Hoppas verkligen att det gått bra, orkar inte ha det hängndes över mig..
På onsdag så börjar jag igen och ska vara i Västerås hela termnen, hur ska detta gå? Det är med lite blandede känslor att börja igen men ska bli skönt att göra någor igen.
Helgen som kommer så ska Matilda komma på besök, var så sjukt längesen jag träffa henne (1,5 år) inte helt okej!!

Känns hel sjukt att vi är i februari snart, inte långt kvar till säsngen drarigång igen ska bli kul att få hänga med alla sköningar igen.. Dock blir det nog en el del träning i sommar mdnattsloppet är ju i sikte och jag ska klara det!!

Imorgon blir det en stalldag och nu är det film som gäller!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0