100325

Ensam hemma?!? Jag vet inte riktigt varför allt blir så skrämmande när mörkret faller och man är helt ensam hemma.. Det är som alla monster tittar fram och väntar på rätt tillfälle att attakera, vet att detta bara är ens egna demoner i huvudet som spökar men dem kan vara skrämmande nog..
På tal om skrämmande saker så var jag med om en sådan där nära döden upplevelse idag runt sex, halv sju.. På gården utanför huset började de föras ett väldans liv, och jag sg hur det stod ett fordon på vägen till huset.. Blev förskräckt och for ut till hallen för att få en bättre syn på vad som försegick.. Som tur var det bara några här som skulle komma och ta bort riset från gården, men var inte direkt beredd på det dom kunde ju ha ringt eller något innan haha..

Nu är det exakt 20 dagar kvar tills jag lämnar Eskistuna, för att flytta upp till storsdaden.. Ska bli så sjukt skönt men samtidigt lite småtråkigt då jag lämnar många vänner kvar här som man inte kommer träffa på länge, men det är ju inte så långt avstånd för att åka och hälsa på..

Dags att avsluta ska bege mig mot sängen och invänta John Blund!

Kommentarer
Postat av: Madde

Update, me like <3

2010-03-26 @ 10:07:44
URL: http://madeleinenygrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0