Somliga går med trasiga skor..

Veckan har knappt börjat men känns redan som jag kan se slutat av den, känns inte helt okej men samtidig skönt då det är mindre tid kvar till Turkiet och ett helt nytt år.. GAAALET!
Har haft VFU i snart två veckor men det känns som jag böjade den igår, denna period har varit sjukt intnsiv och lärorik, men en del tvivel på yrkesval har funnits med.. Men har kommit på att jag ger det en chans och att man kan inte alltid älska alla dagar på "jobbet"
Helgen bestod av en sthlm resa där jag träffade några skönigar från plutonen och sedan hängde jag med Tina, Madde och Malin, hann även träffa Jonathan en stund också.. Känner hur mycket jag saknar alla sköningar där uppe, men det är bara en timmes resetid ifrån.

Har fått brev från jobbet om återaställning i sommar, blir nog en till säsong trorts allt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0