Babysitter..

Då börjar denna dag lida mot sitt slut och jag sitter just nu och är barnvakt åt en sovande Alex.. Han lär nog snart vakna tror jag, har hört han gny några gånger nu.. Nettan kommer väl om några timmar och hämtar honom, sen är det dags för att sova för min del.. Måste vara pigg imorgon på VFUn, då jag nästan försov mig idag som tur var så skickade Tina sms och jag vaknade.. tack tack tack!!
Imorgon blir det en samhällsdag med lite förberedelse för min lektion som jag ska hålla nästa vecka, får se hur pass skillad jag är på power point nu förtiden, var ju som sagt några år sedan man använde sig av det.. Men ska nog gå vägen..

Helgen som var planerad i punky och pricka ser inte så planerad ut längre, får se hur detta urartar men till Sthlm blir det i alla fall har lovat Emelie :D Ska bli super kul att träffa henne igen.. Men hoppas att planerna fortsätter som dom skulle göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0