100428

Jobb, sova, äta är det mitt liv består av just nu. Det är skönt på ett sätt men baksidan av det hela är att smärtan i kroppen och tröttheten inte går att beskriva, när man har varit arbetslös en sådan lång tid och sen börjar jobba i en takt som är mer än heltid så får nog kroppen en mindre chock.. Måste bara komma i ordning med allt så man kan få någon slags rutin på det hela, med träning vänner och jobb..

Igår var min lediga dag, vilket blev en tripp till jobbet för att hämta lite saker efter det bar det av till SKHLM och Ikea, blev sjukt kär i TRE par skor.. SKA HA!! Me ddet blir ett senare projekt att köpa när min efterlänktade lön har kommit igång..

Åh vill göra något kul och helt flippat snart, kanske en utgång någon gång i maj? Om det nu hinns med..

Soon it is Anna Anka hahaha..

Kommentarer
Postat av: larsson

jag vet. utgång i jkpg ;D

2010-04-30 @ 10:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0