100407

Imorgon är det dags att äntligen få träffa Nettan och Alex igen, får se om man hinner terra Fredde något också haha! Sedan på fredag är det iväg för utbildning i stockholm, det känns skummt att det redan är april och snart drar säsongen igång igen, SKÖÖÖÖÖNT!!

Idag har jag packat lite inför flytten, känndes skönt att få lite undanröjd.. Frågan är bara vart jag ska ställa allt, då alla våra bodar är fulla men det får nog stå på sin prydliga plata i "hallen" på övervåningen.. Åker till min mor imorgon och blir borta till söndag så det blir till att packa resten när jag kommer hem. Tänka sig att det bara är 8 dagar kvar nu, och jag har bara ett ord för det ÅNGEEEEST haha..


Snaaart bor vi ihop igeeen, WEEEEJ

Kommentarer
Postat av: TINA

Haha, het bild...NOT!

2010-04-08 @ 17:45:32
URL: http://tiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0