100403

PÅÅÅÅÅÅSK, vilket bara inneburit en massa mys med familjen.. Syskonbarnen var också här på en lite visit idag, åh dom är helt underbara, sötare barn får man leta efter..
Imorgon är det dags igen för körning, eller för min del innebär det löpning i en sjujäkla fart vilket ska bli riktigt trevligt, hoppas bara vi får samma väder som idag..

Tror jag börar få seperationsångest inför min kommade flytt om ca 1½ vecka, ser fram emot det men samtidigt känns det konstigt att lämna sitt rum helt tommt.. Men som sagt det är ju bara 1 timme med tåg sen är man hemma igen..

Har lite ångest över en annan sak med.. Vet inte riktit hur jag ska göra inför en viss händelse, men det kanske löser sig, jag är nog bara för feg det är nog allt.. Men känns som att vissa saker som räknas till det förflutna kanske är bäst att läta det vara så, eller? Men får se hur det urartar sig..


Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2010-04-04 @ 09:37:28
URL: http://spjatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0